Boss Gua

Pages

Hot Drama

24 October 2011

25 Things Random Giveaway by Penmerah.com

Assalamualaikum.

Anneyong Haseyo.

Memandangkan hari ini idea tak moh masuk kepala gua.Tak tahu kenapa.Tengah free free ini,gua nak join Giveaway pulak.Contest gua dah join.Kali ini Giveaway pulak..


Giveaway dengan contest bukan sama je ke? (-.-').keh keh keh..Apa-apa je la.


jom la join..senang je nak join..nak tahu macam man nak join ?

Lu orang boleh click banner di'bawah ini.



more info about this Giveaway
Please open tab this banner.


Artis korea yang gua tag ialah :-
*readers yang lain juga boleh join..=)

Okay dah settle..=)


1 more thing,

Hadiah - hadiahnya juga menarik.Gua nak PERFUME tu.hihi.Mana la tahu rezeki boleh menang kan..hihi..mari kita join..peace v(^.^)

18 comments:

GojesYoja said...

hwaiting! :D

fieda said...

kite pun dh join..good luck..:)

Miss Butterfly said...

nnti gua join. tenz tag gua. tak pasal gua dpt title artis korea. hahaha ;)

kim heeruul said...

mawa : hihi

kim heeruul said...

fieda : gud luck to..tqvm..=)

kim heeruul said...

eyda : haha..ur welcome..^^..
lu memey retis korean kan..=p

Akue Achik said...

gambate naaa!!! :D

Pendamba Mawar said...

nanti free gua join.xjanji..mekasih tag

KinosKoko said...

lu menang pastu bagi kat wa perfume tuh..hehehehe

Umie Nadhirah said...

goodluck.. moga dapat perfume dan berbau wangi hehe..

widiea azira said...

kim..sy join..dn tag awak..

http://widieabudakjahat.blogspot.com/2011/10/25-things-random-giveaway-versi.html

smilenajah93 said...

x abih2 retis korea mu kim ! haha ~



p/s : terasa mcm pnggil name sndiri jep

kim heeruul said...

achik : TQvm..=)

kim heeruul said...

faiz : it's okay..gua juz memenuhi syarat GA je..hihi..ur welcome..=)

kim heeruul said...

kinos : bagu lu ? errr...mmg tak la..kah kah kah..=p

kim heeruul said...

umie : tqvm..tak dpt perfume tu pon gua still wangi okay..=p

kim heeruul said...

smile : kah kah kah..nickname same meyh

kindergartenlibrary said...

wah , nelly wish gud luck ya !
mana tau ada rezeki ~