Boss Gua

Pages

Hot Drama

19 October 2011

Contest TheGarang : Saya Seorang Superhero

Assalamualaikum.

Anneyong Haseyo.


Gua teringin nak join Contest.Lagi-lagi contest yang cegini.keh keh keh. Jom la join.


More info about contest Click this banner


SuperHero gua ialah...

Voldemort
Apa taste la kalau pilih dia ni jadi superhero..tak moh..Bukan yang ini.


Habis tu apa superhero lu kim ? Cepat la..!!!

Amboi marah nampak..=p


Actually,ini la superhero gua....dekat bawah ini..

Harry Potter
Inilah dia SUPERHERO gua


About My Superhero :- Harry Potter ialah seorang budak lelaki yang tiada ibu bapa.Kira dia ini anak yatim piatu la.Lalu dia dijaga oleh Pak Cik & Makcik nya.Harry Sering kali di buli oleh sepupunya iaitu (budak gemok) "gua lupa nama sepupu dia tu".Tetiba datang seorang lelaki ber'badan besar macam big foot yang bernama Hadgrid.Harry di'jemput untuk ke sekolah Hogwart.Hogwart ialah sebuah sekolah ahli sihir.

Selepas harry masuk ke sekolah tersebut,Harry telah mengetahui bahawa ibu bapa nya juga ialah ahli sihir.Dan Harry juga telah mengetahui bahawa ibu bapa nya mati kerana di'bunuh oleh Voldemort.Mulai pada saat itu.Harry bertekad untuk membalas dendam terhadap Voldemort.Lalu Harry berusaha mempelajari spell's supaya harry boleh  melawan spell's voldemort.


Kenapa Gua Memilih Untuk Menjadi SUPERHERO tersebut ?
  • Sebab gua tak perlu bersusah payah nak pi cari or tempah costum.Pakai t-shirt & skinny sudah.Yang gua perlukan hanya sebuah tongkat..keh keh keh.Harry potter tak ada costum.Simple kan.=)
  • Gua boleh main spells.For example spell "Alohomora - buka kunci" .Tak perlu bersusah payah nak bawak kunci..keh keh keh..just spell Alohomora.Spells yang lain juga hebat-hebat.Mudah untuk kalah kan musuh.
  • Penyapu terbang merupakan transport utama.Hero-hero lain ada ke transport penyapu terbang ? tak ada kan..keh keh keh..

Itu je lah sebab nye..keh keh keh..1 more thing,ada sapa-sapa tahu dekat mana ada jual tongkat harry potter ? teringin la pulak nak beli..hihihi..Hope gua menang la ye..amin.Wish me luck yeap..peace v(^.^)

13 comments:

GojesYoja said...

ahaks..same la pulak..minat HP sesangat..dlm lappy ad smua ep cte dye..hehe

btw,,goodluck utk contest ni! :D

aydah ahmad said...

kite ade buku disc n baju harry porter ! ehekk .
gudluck dear ;)

Pendamba Mawar said...

haha tepat beb..gud luck kawan

Hirdayu Rahmat said...

nama budak gumuk tu Duddley

Akue Achik said...

jgn lupa bt scar dekat dahi mcm harry..heheh

lynda said...

terbaek lah alasan !haha..gud luck !:)

Miss Butterfly said...

gud luck kim! =)

RinsyaRyc said...

doraemon superhero ku.. nak pintu ajaib buleh?

iAmCekbolat said...

eishhh ! tiruuuu.. Hp sye punyeee!
uhuk2,, tak baik buli adk..

RinsyaRyc said...

menyemak sini jeww... haha

Suhana Ramly said...

terrrrrrrrrrrrrrrrrrrrBAAAIIIKKK!!!!!

Penyu said...

kompem menang. pakai sihir oi.

[k]o{q}i[n] said...

congrats... *x main sihir kan??*