Boss Gua

Pages

Hot Drama

15 October 2011

Music On Saturday #14

Assalamualaikum.

Anneyong Haseyo.


Pernah tak hidup lu orang rasa kosong .? Even ada yang tersayang pon,lu orang tetap dipermainkan.hmm...Gua pernah kena.Berapa kali .? tak terkira.Adakala nya gua ingin membalas balik dekat orang lain.Akan tetapi bila gua fikir kan balik,orang itu tidak bersalah dan gua tak sampai hati sebab gua sayang kan dia.Jadi gua batalkan niat gua itu.

Tetapi,apakan daya akhirnya orang itu yang permainkan gua.Gua ini mainan ke .? Errrgghhhh...Tetiba teringat kisah lama.Malam ini lagu layan perasaan.Bukan lagu jejiwang melayu okay.English version.



Gua memang layan the click 5 suatu masa dahulu.

16 comments:

Cik Jannah said...

haaa. eh kim ! memang peminat tegar korea eh?

p/s : Cik Jannah nak pi korea minggu depan. haha

APi said...

ah..
gua pun selalu terkena macam lu..
this song meaningful.. =]

aydah ahmad said...

nice song ouhhh .suke .

A.I said...

chill la bila orang buat kita...
sabar banyak2...
kita tak berhak nak balas kat orang lain... =)


aku tak boleh nak dengar lagu ni laa, internet lembap!

Ct Mawa said...

oho..sian nye..saba jew le

gigiAriEma said...

sabor jelar. mybe ade yg lagi baik. :)

RinsyaRyc said...

alarr.. sedihnya.. mesti sakit kena permainkan kan?

El-Janna said...

gua pon layan click five gak^^ lagu bapak ku kawen lagi kan. hebakk uhhhmueheheh

onie said...

jangan permainkan orang,tak baik! haha..... jiwang omputih :P

Cik Kasih said...

huwaa..cik pon mnat maa group ni..smpai skrg lorh..
hmm..cnta mmg smpai bila2 pon x abis kan?ntah la..cik kecik lg ar..xtahu la nk ckp lebih..ahaha

Pendamba Mawar said...

terbaik...

kunci locker said...

sabar jek la bro...dugaan hidup...aku pun kne byk kali...sadis tol :(

teha said...

aku lyn jee ... hahaha !

Akue Achik said...

lagu pun empty ja msuk dalam tlinga..

RinsyaRyc said...

--->baru tengok running man episode ada Girl Generation. Tae Yeon comei doww.. tapi sunny tadek.. Ekeke..

--->kosong<----

isikan dengan iman.. ^^

fierul said...

pernah beb .. rasa kosong rasa dipermainkan ...