Boss Gua

Pages

Hot Drama

18 November 2011

Nama Saya kim.

*more feel.play lagu ini




Kring Kring Kring. Loceng sudah berbunyi,menandakan waktu pulang dari sekolah telah tiba.




Seorang perempuan yang tidak pasti identiti sebenarnya telah keluar dari kawasan sekolah sambil menaiki basikal.Tiba - tiba rantai basikalnya longgar lalu tersangkut di celah - celah "perewel - gerigi tayar belakang".

"Ouchh..Time - time ini la ko nak rosak yerk basikal..errrrghhh.." Perempuan itu mengeluh.

Cuaca pada waktu itu agak panas.Perempuan itu  memikirkan cara penyelesaian untuk membaiki basikalnya.Namun tidak berjaya.Perempuan itu takut tangan nye kene minyak hitam itu.Dia nak tolak pon sudah tak boleh sebab  rantai tu dah tersangkut.



"hmmm..panasnya".Perempuan itu mengeluh.


Tetiba datang seorang lelaki mengelap peluh yang terdapat di dahi perempuan itu dengan kain.


"Eh,apa awak buat ini".tanya perempuan itu

"Ermmm.Maaf la.Dari tadi saya usha awak." lelaki itu jawab dengan muka yang agak blushing.


"apa ini usha - usha.kenapa usha - usha saya ha ?. nak makan kaki ke ?" perempuan tersebut bernada marah.


"Relax ar.Saya usha sebab saya tengok dari tadi awak macam ada masalah je.tak pa biar saya tolong" jawab laki tersebut.


"ohh.kamsahanida" perempuan itu jawab bersama perasaan yang malu.





lalu lelaki itu menolong perempuan itu membaiki basikalnya.Tak sampai 10 min lelaki itu dapat membaiki basikal perempuan tersebut.Kelihatan perempuan tersebut agak gembira selepas basikalnya telah pulih.


"Kamsanida" kata perempuan tersebut.

"cheomanayo" jawab lelaki tersebut.

"Btw,nama awak apa" perempuan tu menanyakan lelaki itu.

"ermmm..nama sa sa ya kim. Kim HeeRuuL..Nama awak pula?" jawab lelaki itu.


"nama saya?, rasanya awak tak perlu la tahu nama saya.okay la saya dah lambat ini.nak balik ke rumah..thankz ya.nice to meet you si comel".Kata perempuan itu.

"Ehh.nanti nanti" kata lelaki itu.


Kim heeruul mula tertanya - tanya siapakah nama perempuan tersebut.Lalu ia berdoa supaya dapat bertemu perempuan itu lagi..

29 comments:

aydah ahmad said...

ROMANTIKnyee kim ==

sugar2 kapas strawberry said...

nama saya linn :)

Sunny the bunny said...

name dia sunny. kbai! ahaha

fierul said...

perh nama watak kim heeruul tuh .. hehe

farahin said...

hahaha~~ nice~~ :D

han yongyoo said...

kim , da tau cendana pula ..kekeke

tieka said...

wahhhh...best ye cite nie..mcm cerpen bersiri je..hehehe...

ascil.punye.lah said...

nak jugak letak nama dia.hahaha.

eh,aku tanya budk pompuan tu.nama dia ascil.

smilenajah93 said...

haha ~ so sweet :)

Original CikTeddy said...

ececeh..nama saya kim heerul..pewit!
si comel?wow!nice3..

Yasmin ♥ said...

Amboiii . Haha

noraauliyya said...

cerita betul ke?

Akue Achik said...

sunny kot..xpun taeyon.. hoho

nurul diana said...

cerpen kahh ? :)

saya cello191 said...

ko kenape derr??

btw,aku doakan si kim heeruul tu jmpa balik ppuan tu..haha~~

Ct Mawa said...

kisah benar ke ni??

Daddylicious said...

adoi tergantung la pulak...

syahirooAhmad said...

ini cerita sekrang or suatu ketika dulu? hang sekolah lagi ke beb? bia betikkkk..

.ain. said...

gegurl tu berbisik dalam hati - nama saya tae yeon :P

Cik Jannah said...

mimpi ke weh? hehehe

ENCIK TIKUS said...

cerita ni lu buat sendiri ke ? suweet gila.. kahkahkah...

RinsyaRyc said...

time kaseh kerana membaiki kereta saye, tapi saya memey jenis x reti ah nak melayan mamat yang saya x kenal. bahaya. erk.

akiN aMar said...

hahaa name dier fara kut..hehe ;p

Run Away said...

oh nama awk kim eh....hekhe...;d

Miss Dolce and Gabbana said...

haahaa.Kelakar gila anak ni.Takpelah Kim nanti adalah budak perempuan tu datang balik baitau nama dia.jangan risau.Boleh jugak kau buat cerita ni eh.Kawaii. :)

cik wanie Lovela (CWL) said...

kisah awak ke hehehhe
http://cikwanielovela.blogspot.com/

CekbOlat-bOlat said...

mct itu sunny.. ! #jelesnyeeee
haha.. :P

Eyda Syahida said...

kim, SI COMEL? hiks!

Sya Hyo-Sonn said...

wow =_= kalau Sya dah lama biarkan basikal tu . call abah suruh amik lagi senang .. hehehe