Boss Gua

Pages

Hot Drama

24 April 2011

Mari Berpantun di Sahabat blogger

Assalamualaikum.

Anneyong haseyo.

Selalu korang tidur pukol berapa?
aku tahu,blogger2 nie semua tidur lambat kan..
lagi-lagi kalau lepak kat group.Paham sangat dah..keh keh keh.

Semalam aku tidur lambat.Gara-gara lepak d' group sahabat blogger.
kalau aku lepak situ,kadang-kadang best.kadang-kadang kureng sikit..
Kureng sikit sebab,aku tak d'layan..keh keh keh..maklum lah,aku ni tak ada lah hot mana..keh keh keh..

Tapi enjoy lepak kat group sahabat blogger..best..Sambil post-post entry baru,kita leh kenal-kenal..=)
if korang nak join group tu,korang boleh click bawah ini



Berbalik kepada cerita asal.Aku tidur lambat gara-gara lepak kat group sahabat blogger semalam.
Nak tahu sebab apa?..Sebab aku main pantun dengan dorang.keh keh keh..Aku pon budak sastera.Tapi tak ada la PRO sangat buat pantun ni..hehe...

look at this picture






Bro ni dah open.Apa lagi.Aku pon join la..keh keh keh.

actually post ni dh di post about week ago dan ad 700 something komen dia.Ini bermakna ramai yang telah berpantun..tapi aku print screen aku punya saja..hehe..

silap eja..keh kehkeh..sowy..aku on9 dlm gelap..
masa ni tak ad orang layan lagi..macam pantun sorang-sorang..Tak apa.time ini aku relax lagi..sedang mencari mangsa..hehe



ya..aku sudah dapat lawan aku..hehe..Cik Tyee



Actually panjang lagi..malas nak print screen...penat-penat.
Ini hanya suka-suka saja.Tak ad apa-apa pon..=)


alang-alang dah buat entry pasal pantun.aku nak try bagi pantun kat sini pulak..hehe

budak-budak main bola,
bola itu terkena abang beca,
blog ini tak lah popular,
terima kasih kerana sudi membaca.

25 comments:

Jemari MonteL said...

OH TIDAKKKKKKKKK !!!!!! hahahahahah malu ler Kim.... [sambil larik balut kepala ngan pembungkus kentang mekdiii]

hawiz said...

yeay..nk pantun gak..budak2 main belon..belon pecah kene duri..\
kalo tuna hamba baik2..jemput baceblog hawiz..ahaha..best tak??..

Anonymous said...

same-same..hehehe...rugi lak xjoin semalam..semalam join group lain,group laki nak kawin empat..=)singgah and follow u..

kim heeruul said...

jemari : keh keh keh..kat sini xleh nak malu2..=P

hawiz : hahaha..mcm lari je..bweekk..=P..best..nnti aku dtg..^^

kim heeruul said...

fiera : rugi hang xjoin..best wo..=P

tikah said...

안녕하세요! dtg nak bpantun..hehe

Kim Heeruul berpantun mencari bunga..
Apakan daya pinangan ditolak..
Marilah jemput ke blog saya..
Jika sedih pinangan ditolak..

kindergartenlibrary said...

haha ..ni kes penyakit tak boleh tidur + perah otak pagi2 buta ..haha

kim heeruul said...

tikah : pndai berpantun gak yerk..hehehehe

ENCIK TIKUS said...

budak sastera boleh lah, kikiki

ENCIK TIKUS said...

aku pula bagi pantun.

pergi ke kedai membeli saga,
membeli saga nak buat kuih bahulu,
wahai kim heerul yang sangat hensem,
esok kawen jom ?

tengok pantun dah tahu gua takde bakat. cilake.

kim heeruul said...

nelly : insomnia..hahaha..gila kan perah otak mlm2..

en.tikus : haha..bdk2 bkn sastera pon bleh wat la..=P
kawin?gila ko..

Jemari MonteL said...

ok ler kim.... i lebiu... *erksss tetibe*

muahahahahahaha :p

kim heeruul said...

jemari : keh keh keh...=P

AnakPakZohar said...

hahaha... nice.. kim ponn pantun ekk.. aku dah kering idea dah nak join pantun tuh.. ahaha

kim heeruul said...

yad : hahahah..aku taw ko pon penah join..^^

mcm ni lah said...

i follow

kim heeruul said...

turut : ok..thankz..^^

Enchik Nine said...

kreatif kott :D

myetech9[dot]com @ Enchik Nine

kim heeruul said...

enchik nine : haha..thankz..tibe2 idea berlambak dtg..keh keh keh

Amoi said...

rasanya dah unjoin group sahabat blogger ni.

dulu kan facebook tu tak bagi option tutup chat untuk group. terus rasa annoying bila chat tu keluar keluar.

:p

ai tak suka offline kat fb :)


p/s: ai dah updated blog. [Genius Invention] Roti bakar bercorak comel lepas guna pembakar roti ini.

kim heeruul said...

amoi : haha..ye ke..join la balik..dowg dh off chat tu..

Hafiz Hafizol said...

eh artis komen blog aku.. sentap jap.. Muehehehe.. FOLLOw sini.. Nway aku dah lama nampak post 2kat SB tapi disebabkan takut noti naik mendadak aku abaikan jek hahaha...

kim heeruul said...

hafiz : kah kah kah..artis la sgt..rugi xjoin..

Along Usop said...

alahai.. sori la tak pasan... nak balas tak sedar.. dah terlepas pantun tu... agagaga.. =p

apepon.. sempat lagi nak join segmen along ni... jempt2 la ye.. =)

ade kat sticky post..

kim heeruul said...

along : xpe2..insyaallah nnti aku join..^^