Boss Gua

Pages

Hot Drama

22 November 2011

Nama Saya Kim #3

*Jika anda terlepas Episode yang lepas :-
**************


"Kenapa awak nak tutup muka pulak" Kata kim heeruul.

"Errrr"
perempuan itu speechless.

"Apa awak buat kat sini". Kim heeruul bertanya dengan penuh kesabaran.

"Eh! Suka hati saya la nak buat apa kat sini.Yang awak sibuk kenapa?". Perempuan itu jawab dengan penuh emosi.

"Errmmm.Kalau macam itu tak apa lah.Btw,Saya teringin nak tahu nama awak & Umur awak" .Kim telah mulakan rentaknya.

"Ahhh! yang awak sibuk nak tahu pasal saya ini kenapa ha,Awak pergi jauh - jauh sana.Buat semak je kat sini". Kata - kata perempuan tersebut se'akan tidak mahu di ganggu.

"hmmm.Kalau macam itu tak apalah.Saya mahu pergi rak belakang,nak cari buku.Hope can see u again". Kim berundur diri dengan hati yang tabah.


"Okay.Bagus la tu.Pergi main jauh - jauh.Kacau orang membaca saja". Perempuan itu cuba menyindir kim.



Tanpa membuang masa kim bangun dan terus menuju ke rak belakang untuk mencari buku komik yang dia nak beli itu.Sampai saja di tempat yang ditujui,Kim terus mencari buku komik itu.Cari punya cari,Kim tidak jumpa buku komik tersebut.Lalu dia menanyakan sesuatu kepada seorang pekerja yang berada di sekitar kawasan itu.


Pekerja tersebut juga tidak tahu sama ada buku itu ada atau tidak.Kim berasa hampa.Kim merasakan macam sia - sia saja dia redah hujan semata - mata nak beli buku komik itu.Tapi dalam masa yang sama,dia gembira sebab dapat jumpa gadis tersebut.



"Weyh!! Tepi sikit boleh tak !!"
perempuan tersebut lalu sambil melanggar bahu kim.

"Eh ! awak lagi".
  Kim terkejut

"awak susah ke kalau saya ada kat sini ?.Yang awak pulak,buat apa dari tadi dekat sini je?". Kata perempuan itu

"Saya cari buku komik.Buku itu tinggal satu je kat sini.Tapi dah ada orang amek.hmm". Kim jawab dengan penuh rasa hampa.

"Maksud awak buku komik yang saya pegang ini". P
erempuan tersebut kata sambil menunjukkan buku komik itu.

"A'ah buku komik itu la.Macam mana boleh ada dekat awak pulak?". Kim mula rasa gembira.

"Saya dah agak dah awak mesti nak beli buku yang saya pegang ini punya.Tapi memang awak takkan dapat la". Perempuan tersebut tak nak berikan buku komik itu.

"Tapi saya yang tempah dulu.Jadi saya la pemilik buku tersebut". Kim tidak mahu mengalah.

"WAh! banyak cantik.!! awak tempah,tapi awak belum bayar lagi.So ia bukan milik awak.Tapi kalau awak nak sangat buku ini,awak ambil lah!!!!". Perempuan itu membaling buku komik tersebut ke arah kim.




Perempuan itu terus berlari keluar dari kedai tersebut.Kim rasa bersalah.Semasa perempuan itu berlari keluar,Kim ternampak air mata perempuan itu mengalir.Kim serba salah kerana mengambil buku komik  daripada perempuan itu.


Kim terus menuju ke kaunter cashier untuk membayar buku tersebut.Cashier itu memerli kim "lu berebut buku ini dengan perempuan ke.hihi".Kim hanya mampu tersenyum saja dengan usikkan itu.Kim abaikan kata- kata cashier tersebut kerana di kepala kim hanya fikirkan kesalahannya terhadap perempuan itu.Lepas je selesai membayar,Kim menuju pulang ke rumah.


Sampai saja di rumah,kim cepat - cepat mandi .Kim takut di jangkiti demam sebab tadi kim redah hujan.Selesai saja mandi,Kim lihat buku yang dibelinya sebentar tadi.Lalu dia ambil buku tersebut dan terus baring ke atas katil.


Apabila kim buka buku itu,tiba - tiba ................


To be continued.


**************



kenapa perempuan tu ego gila..eee..gua geram gila.even gua yang cipta cerita ini..

23 comments:

Ct Mawa said...

aiseh man..ni yg x suka tiba-tiba,,ps2 to be continued..grrr

CekbOlat-bOlat said...

hak aloh.. eklan katak tak pkai seluar lagi.. kim.. oh kimm..

aydah ahmad said...

hahaaahhaah . sengal laaa lu nih kim . gua bace berkerut-2 kening gua ! hahah .
sambung balik !! cepat ! ahhaha .
cehh lu bajet macho laa tuh en . kehkehekeh

Eyda Syahida said...

agagagagagaga bleh plak geram ngn watak ciptaan sendiri. heheh


mesti ade surat cinta lam komik kan tak pon name, no fon bagai. hiks! :p

amani said...

Oke berdebar ! Sambung yercitr nie . Excited sangat nie !

Miss Dolce and Gabbana said...

kenapa girls tu tiba-tiba emo bila nampak kim? Dia suka kim la teww.haha

fierul said...

gila grang gurl tuh .. hehehe .

Sya Hyo-Sonn said...

kim .. kim .. dia yang baut cerita dia yang terlebih emo =_= ngee

Cik Alis said...

Saspen.. ceuk je minah tu sklai.. Aisehhh =.=

Original CikTeddy said...

sngal lorh pompuan tu..hak3

ascil.punye.lah said...

cis pehal minah tu sombong gila.ni yg marah ni.

ceh,teremosi pulak.

smilenajah93 said...

haha ! masalah ~~ die pula kome mcm tu ~~

KinosKoko said...

da pandai tulis citer la adik sepet nih..hehe

Daddylicious said...

sambung jgn tak sambung...kim2...hehe

akiN aMar said...

erk~ gua rasa kan gurlz tu macam mental pun ade.. emo tak memasal nape?...

datang bulan la tu.. hee ;D

Akue Achik said...

dlm buku komik jmpa surt cinta.. :D

p/s : prempuan mmg ego..haha

Run Away said...

cepat...cepat..sambung lagi...

cik wanie Lovela (CWL) said...

kim

Pendamba Mawar said...

perempuan pun gaduh ke ades..haha emo semacam girl tu

Pendamba Mawar said...

perempuan pun gaduh ke ades..haha emo semacam girl tu

Eida Arina said...

ayat lu cuba santai sikit...baru kena dgn diri lu yg agak santai tu...hihi...

btw, nice entri erk...buat novel ka?? keep it up!!! gua pun tgh buat novel gak bro....gua ade blog bru...singgah2lah blog bru gua tu erk...

http://anisaida97-noveliseidaarina.blogspot.com/

hafiz hafizol said...

ok.. aku baca sampai habes.. nice .. T dah ada sambungan jgn lupa jemput aku baca k?? ngeh3

RinsyaRyc said...

haiya...