Boss Gua

Pages

Hot Drama

20 December 2011

Nama Saya Kim #6

*Jika anda terlepas Episode yang lalu :-


********************


Keadaan Kim sedang kelam kabut.Kerana terlupa,bahawa Kim ada temu janji bersama gadis misteri yang kim tidak kenali.Kim berlari langkah seribu.Kim dapat merasakan yang dia tidak sempat menuju ke MPH Bookstore di Midvalley.Jarak antara sekolah Kim dan Midvalley agak jauh.

Lalu kim mengambil keputusan untuk menaikki teksi.Kim menahan sebuah teksi.Teksi itu berhenti.

"Bang,Midvalley boleh.?".


"Boleh boleh. jemput naik". Pelawa driver teksi tersebut.


"Adik ini berpeluh - peluh kenapa?" .Driver teksi mulakan bicaranya.


"saya dah lambat ini bang.Ada orang tengah tunggu saya". Kim jawab sambil termengah-mengah.

"Untungla dik ada orang tunggu.Abang ini tak ada siapa nak tunggu.Maklumlah hidup sebatang kara". Driver Teksi tu perli tahap gaban.

"(-.-')" Kim buat muka annoying,tanpa sebarang kata.

Tempat yang di tujui telah pon tiba.Memandangkan Kim berpakaian sekolah,driver tu kasi diskaun sikit.Jumlah bayaran tambang ialah Rm5.Kim melihat jam tangannya waktu menunjukkan telah pukul 5 petang.Tanpa membuang masa Kim terus berlari menuju ke MPH.Tanpa menghirau keadaan sekelilingnya.


Sampai di depan pintu masuk MPH,kim termengah - mengah.Kim berhenti seketika untuk mengambil angin untuk memulihkan kepenatannya.Kim memandang Security yang menjaga pintu masuk tersebut,lalu kim tergelak sendirian "keh keh keh".Kim ketawa sendirian kerana personaliti security tu agak lucu.Security tersebut bermisai kotot & berbadan gebu.


Kim dengan penuh segak dan bergaya masuk ke dalam kedai buku sambil mencari gadis tersebut.Kim mula terfikir bagaimana dia hendak mencari gadis misteri tersebut.Sedangkan Kim tidak mengenali wajah gadis misteri itu.


Kim mendapat idea untuk mencari perempuan tersebut di bahagian komik.Kim dapat merasakan mungkin gadis tersebut berada di situ.Sedang Kim mencari tiba - tiba kim terjatuh.Kim mula emosi.


"Kaki Siapa pulak ini!!!!!" .  Kim emo.


Tetiba ada 1 suara gadis menjawab. 

"kaki orang la.Takkan kaki haiwan kot.Kan dekat pintu masuk dah bagitahu haiwan tidak dibenarkan masuk"


"Eh!" kim terkejut.



To be continued ........

Adakah suara perempuan itu adalah gadis misteri tersebut ?
Tunggu Next Episode. peace v(^.^)

20 comments:

fierul said...

hohoho makin menarik la . nantikan smbungan dia . :)

CekbOlat-bOlat said...

gua mcm thu2 je spe org tuh =,="

Saddila said...

hahaha sengal punya pompuan .
alaaa sambung la lagi . bagi la panjang sikit . ehh mana adila ? haha

ENCIK TIKUS said...

best gila.. cerita ko..

hawiz said...

sengal tol..ahaha...

Ct Mawa said...

huhu..mmg suka suspen2 la kim ni..ok,,mawa 2ggu sambungan nye

cik ika said...

heee...~~
garang gak awek uh..heheehe

cik ciput said...

tu nanti mesti kim sangkut dengan awek tu kan?kan?kan? =)

Original CikTeddy said...

eh awk lagi?huhu

Juliet_iRa~" said...

:)..cpt smbung yea..huuu..pndek sgt!

psss : ohh ek?nsb baik xtgk alvin tu...huuu

aydah ahmad said...

hahha . "kaki orang la takan kaki binatang "
haha .mesti kim join seklai dgn budak tuh bace buku =p

♥.. Morning Monster..♥ said...

Ishh ~ nk aje aq cepukk ~ bile tulis cite niehh ~ Kim tulis punye lha pendek.. grrr.. -.-

aleen aiden said...

abg teksi pon nak guna untunglahh juge..hahah

Joe_Hans said...

hahahaha... cantik x kaki dia?? ngeeee...

LAici KAng Ais said...

suspen tuh!!! huhu

Pendamba Mawar said...

sape tu..sape weiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

noraauliyya said...

lama tak sggh cni...

widiea azira said...

adoi..dh smpai tahap klimaks ni to be cntinue pulak..adeh!!

Eyda Syahida said...

untunglahhh abam teksi tu sound baek punyeee.. bhahahaha

ckp kt abam teksi tu, gua bleh tunggu dye. guA pom single nih. kehkeh

missxidi said...

pendeknyer....buat la 1 episod panjang2...