Boss Gua

Pages

Hot Drama

28 February 2012

Nama Saya Kim #11 (part 1)

*Jika anda terlepas Episode yang lalu :-


********************


"Aduhh.!!! Siapa pulak yang rajin call aku malam-malam ini.Kacau betul la!". Kata Ana sendirian.


Ana abai kan panggilan tersebut lalu terus sambung mengulakaji. 5 minit kemudian,number yang sama membuat panggilan lagi.Ana mula rasa gelisah kerana di ganggu.Ana terpaksa jawab panggilan itu dengan perasaan yang geram.


"Hello !!!! Kau ini Sapa ha?". Tanya Ana.

~Senyap~

"Eh,diam pulak kau.Kau yang call lepas tu kau plak yang jadi bisu". Ana marah pemanggil itu.


~Senyap~


Tut Tut Tut Tut....... End call.


"Eh,pehal dia end call. Tadi ber'ria-ria call.Lepas tu jadi bisu lak. Tak paham aku di buatnya. Lantak kau la". Ana cakap sendirian.



************


"Mak aihhh. Garang nya perempuan ini. Datang bulan ke apa,Mungkin aku salah time kot call dia,Esok je la aku call dia". Kata Kim sendirian.


Kim terus masuk tidur dan berharap supaya Ana muncul dalam mainan mimpinya.

ZzZzzZ

************

Kelihatan Ana rasa bersalah kerana memaki hamun pemanggil sebentar tadi.Jam telah menunjukkan 11.30 malam.Esok pagi Ana sekolah pada sebelah pagi. Waktu untuk Ana tidur. Ana juga berharap Kim mucul dalam mimpinya.


ZzZzZz..


************
Ke esokkannya.

Kringgg Kringgg Krinnggggg.. Loceng sekolah berbunyi.


"Kim !!!".Adila memanggil kim.


"Eh, adila. kenapa ?". Tanya Kim.


" Errr . Tak ada apa-apa. Jom gerak masuk ke kelas sekali". Kata Adila.


"owh.. okay no hal". Jawab Kim se'akan-akan malas nak layan.



Kelas Adila dan Kim bersebelahan.Mereka menuju ke kelas bersama - sama.



"Weyh kim. kau nak tahu something tak?" Kata Adila.


" Kalau perkara tu baik aku nak la dengar pagi - pagi ini". Jawab kim.


"of course la perkara yang baik aku nak bagi tahu kau Kim." Kata Adila sambil menepuk bahu kim.


"Auchhh..Perlu ke nak tepuk bahu aku dila?" Kata Kim sambil mengusap bahunya.


"Ooops.. sorry kim. hik hik hik". Adila meminta maaf.


"Tadi kata nak bagitahu something dekat aku. Cakap la. Dah nak sampai kelas ini". Kata Kim.

"errrmrmm.. Nanti time rehat aku bagitahu kau. Okay la aku masuk kelas dulu.Ingat rehat nanti tunggu aku kalau kau keluar awal. Kalau aku keluar dulu,aku tunggu kau dekat depan kelas kau ye.bubye". Kata Adila sambil melambai-lambai.


"Time rehat ? .. ermm.. boleh.. okay nanti aku tunggu kau. Bubye". Balas Kim.



To be continued ........

Nak tahu adila nak bagitahu perkara apa ? Tunggu kisah selanjutnya pada (Part 2)..


*Extra : Kepada yang 1st time baca or yang dah terlupa macam mana adila boleh muncul.Adila pernah muncul pada  episode ini "Nama Saya Kim #5". so jangan rasa pelik pula. =)

20 comments:

D said...

uh yeahhh.
name wa jadi pemes jap dalam drama bersiri nih.
haha.

El said...

kau buat cerita untuk astro ceria ke apa ni? haha

AnakPakZohar said...

lama tunggu ko update cerita ni.. huhu.. and sekarang gua nak tunggu sambungannya.. kompem lama.. hahaa ><

AnakPakZohar said...

lama tunggu ko update cerita ni.. huhu.. and sekarang gua nak tunggu sambungannya.. kompem lama.. hahaa ><

Akue Achik said...

ba ba adoiii..
nk luahkn prasaan ke?huha

kindergartenlibrary said...

adila tu makwe kim kan ? hahaha

tirahzairi said...

ewahhh kim da tukar profession ke? hehehe

Ahmad Sabree said...

nice ") nice ") like :) like :)

http://shaberry92.blogspot.com/2012/02/apa-persamaan-mereka-berdua-sheila.html

CikTeddyCorner said...

huh,suspen plak dh..haha
kk,tnggu ni..

monologmalamhari said...

hah .. ntah2 adila nk gtau dia suka kim . hehe ..

Miss Butterfly said...

weewiittt!!! hahaha





adila suka kim kan? msti dye nak bgtau bnda tu. errr...

Anyyss Shuhaimi said...

panjang sangat cite ni. penat tunggu. hee

*adila suka pada kim?

Anonymous said...

x sbr nak baca yg selanjutnya.
singgah sini.
semoga hari ini hari yg Indah :)

kay_are said...

baru 1st time kat sini.. bace paling latest, langsung tak fahm @.@

Juliet_iRa~" said...

huuuu..

nak lagi..cptla habiskan...;p

psss : GB tu naik pangkat la sbb tu pindah sekolah..dia pindah pon baru..bkn ms mula2 kitaorang msk..ape da..dengki ke?;p

teha said...

rajin nyee laa kau sambung2 cite.. bagus2 !

Unknown said...

wah, ade bakat buat cerpen / novel ni.. good job! ternanti2 sambungan nya ni... cpt2! hihihi

~mesti adila suke kim kan kan?

ch000tz said...

waaah tengah berlatih jadi pengarah filem ke heheh

teha said...

p/s : anda di tag :)

GojesYoja said...

huhu..alahai,,cmni je??cpt la update part 2..x sabar! :D