Boss Gua

Pages

Hot Drama

14 January 2011

Kejadian Malam Tadi..~.~

Assalamualaikum..Anneyong Haseyo


Apa Khabar sume?
Hope Sume Sihat sentiasa.:)

Aku nak tanye something nie.Sape penah kene kacau & nampak  Makhluk halus Atau name saintifik nye HANTU..:)

Malam tadi aku kene kacau kowt.Tapi xtaw bende ape yg kacau..May be Perasaan jerw kot..
tapi tak kan just perasaan kot.

Aku yakin yang aku kene kacau..~.~
seram kowt.

Aku nye PC kat Ruang tamu.On9 pon mesti la kat depan.Sorang2 lak tu.Dengan Lampu tak pasang.
Tiba-tiba kat dapur ad bunyi orang tutup peti Ais..Tak kan ad orang gi dapur.Pada hal sume dah tido.Aku sorang jerw yang blom tdow.Time tu aku seram sejuk dah..~.~

1 lagi,Pintu utama & pintu bilik aku ad org ketuk..Perrrhhhhh...Kat dalam bilik aku tu ad adk aku yang sedang tidur..Tak kan La dia nak men ketuk-ketuk pintu.Yang kat pintu utama tu xsgt.Seram doe..

Elok Tengah seram nie,Tibe-tibe bertambah seram,korang nak taw ape.tengok gambar kat bawah ni..

Nak tengok lebih jelas click kat gambar tu.

Aku rase aku taw sape yang guna gambar tu..=.='
pukol 2 aku terus off..masuk bilik..hahahha..Tak Tahan aku bila d'ganggu..


Kalau korang ad cerita gak.kongsi-kongsi la yerk..:)


21 comments:

amalyna said...

ow~
pas da off 2 wt pe eh??
huhu~~

kim heeruul said...

ad la..hahaha..knp lak?

amalyna said...

sje tnye..
huhu

nur amirah sofwan said...

sy pon penah kena jugak .
nanty sy tulis kat dlm ENTRY POST sy .. dua or 3 kali kena GANGGU .
dah laa sengsorang pulak tuhh .
SERAMM !

ENCIK TIKUS said...

pehhh gila vavi seram, kahkaah

FiCqa.cHu said...

enth2 gh0st 2 nk mkn k0t.. 2 yg die bukk peti ais.. haha!! n ble die tg0k xde mknan, die ket0k la pintu.. tg0k2 k0rng x td0 lg ke.. bg la die mkn.. hehee!~^^ a.k.a maybe y0ur parents yg dahaga n malas nk pasang lmpu.. n die ket0k pintu nk pastikn yg u'll dh td0 ke bl0m??

kim heeruul said...

amalyna : haha..xde wat pape pon..:P

mira : nnti kim bace..:)

kim heeruul said...

En.tikus : aku taw kat unisel ko penah kene..:)

Ficqa : maybe..tapi xkan parent ko..kim usya xde org pon..pelik..

_MuaZ l LeEtEuK_ said...

haha...
seram2..
ak xkn apprv klo fren gmbr cmtuh

kim heeruul said...

hahah..tu kwn aku..
tiba2 tuka gmbar..

eykazulaikha said...

asal x on9 kat dalam bilik???

dah rasa dah pengalaman seram tuh 3 years ago..
time kat hostel...

kim heeruul said...

luvly : kim xon gune laptop..guna PC..Pc kat luar..
kalo la Pc tu ringan leh ar angkot bwk bilek..:P

Riki said...

dia saje nak make friends tu. hahaha. boring xde sape nak kacau.

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

fifiey ni peminat cerita horror.. ssh nak seram2, tp kalau dh merinding bulu roma, mmg sah2 lah ada something!

kim heeruul said...

fatin : hahaa..maybe la..dia pon bosan gak kan,..tp knp la dia xkacau fatin jerw.hahaa..=P

Fifiey : wow..msti xtkowt hantu kan..hehe..

Holic said...

nnt mlm kaco kim lg...hehehehe..

faradeeba rosnan said...

ko men la ketuk2 pintu balik.
hahaha
mne tau jumpe hantu cun.


lol :P

kim heeruul said...

holic : bweek..:P.
kalo kamu yg kaco kim xtkowt..:P


fara : hahah.xnak la..nnti hari2 dia nk men ketuk pntu same2..lg la..

izza amira said...

pnakot rupenye dy ny . hahahaha xD

kim heeruul said...

izza : kantoi suda..bweek..:P

Anonymous said...

seram ape,,cam mkn apple je,,wt bodo je ngan bnyi2 tu..