Boss Gua

Pages

Hot Drama

12 January 2011

CONTEST PIC HITAM PUTIH PALING COOL KAK TIM

Assalamualaikum..Anneyong

Kak tim wat contest.
Aku nak try.
mane taw leh menang kan..:)
Contest Pic hitam & putih paling cool
Menarik kan.

nak taw lebih lanjut 

picit wane merah nie


ini gambar hitam & putih aku


xcool kan..

kalo saya menang saya nak:
simpan dlm tabung.nk kumpul..:)

So lepas nie nak kena tag 5 orang..
hmm.nak tag sape yerk..

tag diorang la : 



tarikh tutup 1 mac 2011 nie..
sape yg nak join tu cepat2..


gud luck..:)






6 comments:

siti fatimah said...

hee :) tengs sebab join ya ! good luck dear~

kim heeruul said...

ya..ur welcome..:)

sayangku said...

gud luck! :)

izzanis said...

visiting~ ;)

afifah said...

simpan kat maybank la~~ =.=' hehe.. nice pic..

kim heeruul said...

afifah : simpan kat bank payah