Boss Gua

Pages

Hot Drama

25 January 2011

Gara - Gara Aku Terlalu bosan

Assalamualaikum.Hyep..Anneyong Haseyo

Hari ini aku sarapan roti gardinia yang sambal tu.Sakit Perut..tengok kat roti tu blom expired lg.
korang penah makan roti tu?Ad rase sakit perut x?
Or perut aku yang problem.=)


Aku tak kan makan roti ni lagi..




****************


Aku nak tanye,kat laptop korang ad webcam kan.Mesti korang selalu chat YM & skype guna webcam kan..:)..TApi aku x..sebab aku xde laptop..hahahahaha..Aku pinjam saja..:)

Aku sekarang ni tinggal kat hostel.My PC kat umah..haha..rndu glew kat dia..Bosan glew kalo dia xde..Tapi nasib baek ad org tersayang..:)

Bile dah bosan,Aku xtaw nak buat ap.Aku nampak laptop membe aku terbuka.

aku : weyh..pinjam laptop..biar aku cari wireless

Zzz : aku dh cari td,xdtp line.
aku : aku cari mesti dpt punya.


  

Aku : weyh,dpt jerw..pinjam jap aw.


aku pon guna la.Layan Fb & blog saja.Tapi menyirap,internet slow gile babi..Tunjuk jerw full..=.='
Apabila internet slow.Aku mula gelisah.Tak taw nak wat ape..Booring yang teramat sangat.
Aku godek2 tgk ad webcam.Aku try ar men..Best gile..hahaha


Mimik muka Paling sengal
 
 1

2

3

4

 
***********


Mimik Muka Sengal Besama Kawan-Kawan



 
muazleeteuk , Aku & michael


*********************

 Bersama muhdfarith Berwebcam D'Taman Jaya PJ
Berlatar belakang Bangunan TNB & Train PUTRA..=)

 









Sampai disini saja aku mengisi masa lapang aku dengan menaip keyboard
laptop owg.


Enjoy..=)


7 comments:

ezza alias said...

nahhh. tudia. dekat srwak jgk yg bagus. line internet super power ! jom duduk srwak !

Najwaa Malikk said...

ni da betol2 bosan da niy . =.="

kim heeruul said...

ezza : hahha..xnak la..jauh ar..

wawa : haha..btol3x.pham2 saje

Ayun Miyuki said...

hahaha . biase ar 2 . standard wireless kt ostel unisel lerr . ngee ~

kim heeruul said...

ayun : taw xpe...menyirap jerw..=.='

Kyra Hasman said...

gmbr yg last tuu.. sweet gileh ! hihihi

kim heeruul said...

kyra : hahaa..ye ke..thankz..:)