Boss Gua

Pages

Hot Drama

19 March 2011

Contest Gambar Kartun Or D0odle

Assalamualaikum
Anneyong Haseyo

Pelik en..pagi-pagi2 buta update blog...

act aku nak join 1 contest nie..

contest lagi.

semalam bru join..

xpe..join lagi..

mane taw rezeki leh menang kerw..

hope la..


Kali nie aku nak join contest nie pulak



aku join sebab aku minat lukis2 nie..^^  


If korang nak join korang bleh click kat bawah ni


Setiap contest mesti ada syarat en..


Syarat-syarat penyertaan :-



1. Follow blog ini dan blog Tengku Nizam
2. Letak gambar doodle dari YM, or letak gamba kartun dari paint ke, dari adobe photoshop ke, apa ke.     Asalkan kartun yang di buat sendiri dan bukan di copy dari mane2. bercolour lah of course. 
3. Lepas tu tag ke 2 orang kawan dan make sure diaorang tahu.

4. Letak banner di atas ye..:)

**********************



Gambar yang telah aku hasil kan sendiri 

mari kita lihat


D0odle


jika mahu lihat gambar ini dgn jelas,sila click  pada gambar.
aku menggunakan paint & photoscape sahaja.


mari lihat hasil nye





***************************

HADIAH: TEmpat pertama :Domain untuk setahun
TEmpat ke 2: Topap Rm20
Tempat ke 3: Topap Rm10

TARIKH TUTUP : 10 APRIL 2011



 ********************************************

Aku Tag :



hope korang leh wat..^^

gud luck & wish me luck yerp...


Enjoys..^^

10 comments:

hawiz said...

good luck oppa..hik3..

kim heeruul said...

hawis : thankz weyh..^^

Ice Pinkcez Diaries said...

cumils je caton uh . :))

Amira Anorah said...

goodluck kim...:')
comel je lukisan...

nur amalina athman said...

untuk awk yerr

http://shqpewsqiq.blogspot.com/2011/03/sepetkah.html

kim heeruul said...

amira : haha..thankz..hope kim menang la en..^^

amalina : ok2..^^

EzayHadry said...

gdluck wey..banyak ko join contest blog..

kim heeruul said...

ezay : saje mengisi masa lapang time cuti nie.thankz ya

afifah said...

xpandai buat..xmo join..:P

kim heeruul said...

afifah : try ar..^^