Boss Gua

Pages

Hot Drama

01 December 2010

LAPAR...!!!!

Assalamualaikum..

Nie aku nk cite pasal mlm td.Malam tadi tepat pukul 11,perut aku menanggis.Itu menandakan aku sudah LAPAR..!!.Aku bla dari CyBom[name Computer Aku] dan menuju ke Dapur.Aku buka peti Ais mahu lihat ape yg ad untuk d'isi ke Perut aku nie.Aku bukak yg atas xde pape.Cuma Ade air Botol saja.Aku bukak yg Bawah pula,yg bawah ad Nugget,Tahu jepun,Ayam,Sotong dan laen-laen.Pilihan perut aku Nugget dan Tahu Jepun.Aku pun Amek la.Lepas tu aku tgk Nugget N Tahu Jepun tu KERAS GILA.DH BEKU.NK tggu dia Lembab mmg lame la.Aku amek ape yg ptot dan Panaskan Minyak.Sambil Menunggu minyak tu panas,aku kembali Ke CyBom.Sambong Chatting..^^

Lepas 10minit,aku pegi ke dapur melihat minyak sudah pon panas.aku masokkan nugget yg beku tu ke dlm kuali,tiba-tiba minyak merecik-recik.melompat-lompat aku.*dlm hati=SHIT.Pastu giliran Tahu Jepun YG BEKU GILA FIG tu pula d'masokkan,meletup-letup minyak,aku terus bla dari situ then tggu sampai bnde tu masak.*Dalam hati "DAMN".Agak lame ar menunngu sbb bnde tu BEKU.Sambil tu Aku buat Air Milo Ais..FAVORITE aku tu..^^.dan wat persedian ape yg patot.^^

Lepas 15 minit.aku angkut Nugget n Tahu Jepun dan letak ke dlam pinggan.Nie la Hasil nYe.
NUGGET & TAHU JEPUN

see.,Tahu jepun tu HANGGUS..Ah lantak,Perut aku dh xsaba nk mkn bende nie..aku pon mkn la.Aku xmkn sorang,aku d'temani bersama AdikKu terSyg..^^

Tu Adik aku,air milo ais,nescafe,sos cili+mayonis

Walaupun hanggus,Peh tp kenyang beb..ALHAMDULILLAH..
P/s=FIG translation PIG

No comments: