Boss Gua

Pages

Hot Drama

02 December 2010

DAH SAMPAI..TP,....

Assalamualaikum.

hari ni aku dapat cite siket je.coz Aku sekarang kat UNISEL.Hari nie aku bangun paling awal dari hari2 yg biasa..aku bagun pukol 7.Tapi masih blurr.aku sambong tdow blek.hahaa..pegi depan,tgk si kecil tu sudah bgon.memang bising betol..=.='

Aku pun switch on CYBOM(name pc aku),then pegi bathroom dan Mandi.Lepas mandi,aku kat cybom,tgk2 ade owg switch off.*dalam hati DAMN btol la si kecil nie.Aku pon bersiap2..on9 kejap ape yg patot.then My mom Hantar sampai kat bustop.nasib baek tggu xlame.Naek bus u68.Sampai kat KTM mid Valley,aku pon duduk kat sebelah 2 org Pakcik nie.sakit telinga dengar dowg sembang pasal POLITIK.*mcm itik.dh sampai Sg.buloh.aku naek bus menuju kerw UNISEL.naik bus mcm naik kuda.*Damn.bus dh uzur.nasib baek selamat Sampai.

Aku naek Atas,ketok2 pintu xde owg bukak.*=.='.Aku baru nk call,nasib baek dia bukak.eeee...
Aku pon sembang2 gelak2 la dgn dowg.pkul 2 dowg g kelas.aku g settle kan ape yg ptot d settle kan.Cousin Aku call ajak g mkn kat KEDAI IBU.Lame xg kedai tu.rindu KOWT.Sampai kat kedai mkn tgk,cousin aku dh Mencekik dlu.hahaha.xtahan menunggu.lepas mkn,kami mcm biasa berguro senda,mengutuk senda sehingga gelak terbahak2.hahahaha.kitowg reka Short Word fakulti jd bende lain.
*contah=F.I.T.M mean Fakulti Industri Teknologi Maklumat tp kitowg ubah jadi Fungus India Telor Masam,.hahaha..bnyk n short word fakulti kitowg dh reka.hahaha.kelakar gile refresh kenangan tu.^^..*GAROK.

Tapi Yang Sedih nye aku xdpt pegi tmpat nie.sebab sekarang aku kat unise..T.T

KIM HYUN JOONG

Kim hyun joong datang malaysia 4DEC 2010 nie dia Kat PAVI & 5DEC dia datang kat SUNWAY PYRAMID pula..*damn la xdpt pegi.rugi sgt2.bkan selalu dia dtg malaysia.T.T..Hope aku dapat pegi..

1 comment:

siti fatimah said...

HAHA akak nak balik rumah esok ! bye3 unisel :PP