Boss Gua

Pages

Hot Drama

19 December 2010

I-CITY..Release Tension..

 Assalamualaikum..Anneyong..^_^

Petang Semalam  aku Tension glew,Sbb Assigment Multimedia aku asyik xjd jerw.Bgg gilew.Aku pon teringat sesuatu,iaitu Pg tu my cousin "syukri" ad ajak aku Hang out gi I-CITY.Aku pon Contact dia.Tanye Pegi pkol brp.Then dia Kate g pukol 6.Aku ad lagi masa Sejam untuk Menyiap kan diri.Aku xsempat nk wat Rambut ar..=(..rase mcm kureng kowt.

Syuk yg d'temani pojie pon sampai dgn kereta nye untk menjemput aku.Dia ckp Gf  "maslisa" n cousin GF dia "syuhada" xblek umah lg.so nk tggu gf dia mmg lmbt kowt.Aku teringt pagi Tu ad owg call aku,name dia DiDy bdk tusyen dgn aku dulu,dia ajak aku g bufday party dia.Aku ckp kat my cousin,gi umah Didy dulu.Makan-makan.hehehe..Aku memang ske makan Free..^_^.
Sampai kat Blok Didy,Tp xtaw umah mane dia yg mane 1.Menyirap.=.='..leh lupa lak..Call dia,dia Cakap umah dia tgkat 3.Nampak x aku lambai tgn..=.='..Damn..Dia Ckp Kami orang First yang datang umah dia.Selamat la time tu xde owg.hehehe.leh ar wat perangai.Kita makan bnyak2..hahaha..Enjoy ar kat umah dia.Dapat Telan mcm2.hahaha.Cruel..^_^.HAPPY BUFDAY DIDY..Thankz coz jemput Tetamu VIP mcm kami nie..=P

Maslisa msg syuk,dia dh sampai umah.Kami pon beredar dari bufday party tersbut dan menuju kerw umah maslisa untuk menjemput nye..^_^.Cousin maslisa tu bleh tahan gak..lawa..=P..tapi xleh.nnti ad owg marah.
Kami Menuju kerw Destinasi yg ingin dtujui iaitu I-CITY.Syuk Drive Agak GARING wo..seram sejuk aku kat blkg.Kami Bahan membahan di dalam kereta.hahaha..Syuhada di bahan.nk taw aku bahan ape.nie yg aku bahan.

aku: Esok jadi g x?

syuhada: Blurr.."sbb baru knal"

aku: aku tnye lg..esk jadi g x?

syuhada: Gi mane nie.?

aku: gi berak kat pavillion.hahahahahahaha...

hahaha..happy glew dpt bahan owg..^_^.aku penah gak bahan bnde nie kat kwn aku.hahaa..
tp len sikit.bace nie..

TIME NIE KAT UNISEL BATANG BERJUNTAI

aku: ko smart2 nie nk g mane?

xperlu taw name dia: xde g mane.g mkn kat kedai.

aku: Aku tgk ko mcm nk g pavillion jerw.hahaha..

xperlu taw name dia: otak ko..

aku: cube ko pkai smart2 pastu gi pavillion,tetibe jumpe membe kat dlm bas,membe tu tnye ko "nk g mane wey".ko jwb "nk g tandas pavillion jap aku nk berak".hahahaha..

xperlu taw name dia: DAMN. =.='


Sambong blek cite td,Kami pon sampai d I-CITY.Enjoy gak la.Dapat Releas Tension.Tgk permandangan yg indah-indah belaka.Mcm2 permandangan ad.hehehe..


POJIE PHOTOGRAPHER


AKU



AKU & SYUK



SYUK & MASLISA


SYUHADAH YG TUDONG PUTIH


Tapi  kat i-city smlm ad pra konsert..Best gak artis nye..Mesti gempak


Best konsert nie.Ad akim wo...^_^
tapi aku xdpt gi konsert nie Coz aku kene balik unisel.so sad..=(
selain tu, Filem Aku Masih Dara juga turut Membuat promosi di I-CITY.Ramai artis yg turun seperti farid kamil,Raja FAraH DLL..


Aku Masih Dara

Raja farah,farid kamil & yg act cite sunsilk tu.
lupe name dia.


Happy Dapat Hang out Dgn Korang.BEst..Sume Spoting..=).lagi2 Syuhada.hehehe.:P
Thankz Sume..^_^..TEnsion suda ilang.Leh ar sambong wat Assigment,,=.='.Damn..mudah-mudahan leh siap dgn aman..AMIN.

No comments: