Boss Gua

Pages

Hot Drama

31 December 2010

Selamat tinggal 2010.Selamat Datang 2011.

Assalamualaikum..Anneyong haseyo..

Cdey nk tinggal kan 2010.Banyak kenangan yg telah aku lalui.Yang pasti tahun 2010 lah yg bnyak mengajar aku erti kehidupan menjadi seorg yg dewasa dan matang.matang kerw??..haha..Pada 2010 juga,Aku belajar cara hidup berdikari,Cari duit sendiri dan tinggal berjauhan dgn family.Itu telah mengajar aku bertapa susah nye untuk mencari rezeki.Kenangan Yang xdapat dilupakan ialah semasa aku belajar di unisel,pada sem 1,di situ aku mula berdikari,dpat kwn2 baru.best..hahaha..awek baru xde k..still yg lame..:P

Setiap tahun Mesti ad jerw azam Baru.So,azam baru aku pada tahun 2011 nie,Aku nk berubah tabiat aku yg malaz stdy nie kepada rajin stdy,Nak kurang kan melihat gadis-gadis.Dan nak success ape saja cabaran pada tahun 2011.Tak lupa pada group Beast,Shinee,SNSD,U-kiss and SS501 success pada 2011 ini..Hope Tahun 2011 lebih baik daripada Tahun yang sebelom nye.Amin


SELAMAT TAHUN BARU


2 comments:

syifaa comeyy ^,^ said...

nak kurangkan melihat gadis-gadis. HAHA. azam ta leyh blah enn ^.^

kim heeruul said...

haha..knp?
xleh kerw?