Boss Gua

Pages

Hot Drama

16 February 2011

kalau la dia ad perasaan

Bunyir petir begitu kuat bagai kan ROCKET NUCLEAR telah meletup.Macam mane bunyi nuclear meletup.?
ntah la.Abai kan.Daun-daun pokok berguguran ibarat Rambut korang yang selalu gugur.Xtaw la sebab ape.Jangan terasa la yerk..aku men cakap jerw..xde kaitan dengan sape..

Tiba-tiba,si momo berkata knp ko nie lembab?.Lalu si yuyu berkata "mulut ko jaga sikit yerk,nie ko ckp lembab yang mane nie?".si momo pula menjawab "asal la ko hari-hari jalan lembab sgt,menyirap aku menunggu".Lalu si yuyu tersentap "memang la aku lembab..lahir-lahir aku dh memang lembab,sampai hati kau sound aku".Si momo serba salah "weyh sorry ar..aku terlalu jujur..sowy yerk..=.='..".

sampai d'rumah , si yuyu terus mengadu kat mama dia , " mama , yuyu selalu kene ejek kat sekolah.kawan2 selalu kate yuyu nie lembab".Lalu mama berkata " sabar la nak.Dah takdir kamu d'lahir kan begitu.Macam mane pon kamu , mama tetap sayang kan kamu". Dengan hati yang gembira Yuyu berkata " yuyu sayang mama,terima kasih kerana lahir kan yuyu"..Mama terharu sangat " mama bersyukur dapat anak seperti kamu , walaupun kamu lembab,kamu tetap anak mama".

Ini lah aku seekor Siput.

moral : 
jangan la kita sering kali kutuk orang len..

kalau la haiwan tu ad perasaan..




19 comments:

♥ baby said...

LOL

kim heeruul said...

baby berry : lol,?>

nik farina aishah.... :) said...

ha betol2..... jangn suke mempersendakan org lain ... hee :)

kim heeruul said...

farina : hehe..kim sokong..=)

Ezay Hadry said...

bhahaha tertipu aku..
igt apelah
lembab2 siput pun die kerja kuat tu
so paham2 la..

kim heeruul said...

ezay : hahaahh..betol tu..aku pham..:)

Muna rahimah said...

HAHAHA , adehss kim ni . wat suspen jep !

kim heeruul said...

muna : hahha..suspen kerw?

kim heeruul said...

muna : hahha..suspen kerw?

~seyha~ said...

ingat pasl ape td , alahai . :)

kim heeruul said...

seyha : haha..ad moral tu..:)

Finaz Jaafar said...

hahah..dah sifat dy nk wt cmne kan=)

kim heeruul said...

finaz : btol2...dh sifat semulajadi dia en..

nadira shahid said...

jgn kutuk perangai semula jdi orang lain ;) cth : ko ni blur la, pending sgt, ko gune line pe, digi? cian die, klau die dah memang tersgt blur nk wat cm ne ;)

kim heeruul said...

nadira : haha..btol2..siap bg contoh len yerk..:)

Ninie@Aini said...

hahahaha..
kecian yuyu..tersgt jujur lak kwn dia..
xpe mak dia sayang dia..^_^
ngeee..follow dis blog =)

kim heeruul said...

ninie : kesian dia...

Nurul Afifah Addnan said...

sian siput..boo hoo.. :'(
haha..

kim heeruul said...

afifah : sian dia kan..=(