Boss Gua

Pages

Hot Drama

11 February 2011

Award Daripada Putry

Assalamualaikum.anneyong..

Hari nie aku balik-balik dari unisel jerp aku dah dapat award..

award dari putrybee

dia kawan aku..

aku knal dia kat Fb jerp..Rapat seyh..

Nie la award nye..




cute mcm Putry en..

dia bg award nie sebab aku di'antara yg telah follow dia..=)

Thankz sangat-sangat..=)


dia ad tinggal kan soalan..

kene la jawab en..

soalan nye ialah :-


1. Sape yang tagged kat kauorang AWARD neh ?
  • putry la yang tag...thankz...^_^
2. PUTRY BEE neh orang dia macam mana ?
  • seorang yang manje =)
3. Kenal PUTRY BEE ke tak ? Macam mana boleh kenal PUTRY BEE neh?
  • kenal kat Fb..kebetulan kami group blogger same..
4. Apa nasihat or kata kata manis untuk PUTRY BEE ? HAHAHA !
  • chayok2.!!
5. Kena follow PUTRY BEE dulu tau !
  • Dah follow dah..=)
5. Please tagged to 5 blogger only okay !

thankz to putry..=)

No comments: